Skönt omväxling ifrån gymmet

Heey!
 

Har hunnit tagit en lång varm skön dusch nu ikväll efter crossfiten så nu sitter jag i soffan ganska så utmattad efter dagens pass. Crossfit som bestod av 4 woods (wods??) vetej hur man stavar. Menmen, det var blandannat pullups,puch ups, magövningar, jumping squats typ, 100m löp, ja lite sånt. 10 min på varje så vi körde konstant i 40 min -ja helt slut! 
 
Imorgon ska jag till gymmet men har inte bestämt vad jag ska köra än men på kvällen ska jag köra dans också. Fullt upp = bra. Tänker lixom inte så mycket då. Ska också klämma in massa historia plugg, som inte gick så bra idag..
 
Just nu så sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli klara så jag kan äta dom på mina mackor. Äter lite pepparkakor,som är så hilma gott. Försöker gå upp i vikt så vad gör det med lite pepparkakor? Planerade morgondagens frukost och det lutar mot Kvarg, varma hallon, mango och choklad sås. Dock återstår att se om jag orkar göra det imorgon kl. 6. Tror jag knappast..
 
Sitter och kollar runt och tänker på vad för mysiga saker som jag och andreas kan göra i helgen. jag är sugen på att gå på bio och trycka massa popcorn framför en bra film och äta på en god resturang där dom serveras jävligt mycket mat. Kanske något kebab ställe?.. Ja, jag börjar redan planera helgen
 
Yoghurt with pomegranate🍓🍓🍓-FRUIT ♥
t


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0