Oj när skrev jag sist?

Hej!

När skrev jag sist? Haha... Jaja, livet kom emellan (skolan och träningen). Har kämpat i skolan och kämpat inne på gymmet. 

Idag hade jag sånt tryck i kroppen så jag vet inte vad. Jag var så sjukt taggad och vart så arg över en sak så det resulterade till ett grymt benpass. Tunga squats, benpress, baksida lår och rumpa fick skaka. Det var jobbigt. Samtidigt hatar jag övningarna men älskar dom. 

Igår så körde jag rygg/axlar. Det var fredag, jag var trött i kroppen, kroppen var inte så taggad som jag var i huvudet, men så är det ibland. Köpte pizza med min älskling och åkte upp med till pappa och käka, även choklad och chips på det! Ni som säger jag har snygg kropp - läs! Jag äter också. Haha, eller min kropp.. Snygg.. Jag jobbar väll på det! 

Kvällen kommer bestå av hemmagjord pizza hos min andra halva och sedan mys med grabbarna. Antar det blir att sladda med bilarna... Ja :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0