Måndag igen.

Usch. Den här måndagen hittills har varit så dålig. Full smockat med lektioner hela dagen, är förkyld, kommer inte att träffa Andreas förens på fredag, det finns knappt någon mat hemma, jag är hungrig, jag är trött. Skulle kunna somna vilken sekund som helst men måste ta igenom mig lite plugg först. Historia också, nej kommer ju somna så tråkigt som det är.. Ska koka 10 koppar kaffe som jag kan dricka så jag håller humöret och ögonen öppna!

Idag började skolan igen och åh. Längtar redan till jullovet! Är trött på att behöva gå upp tidigt, dock är det skönt att det är ljust ute på morgonen iallafall. Känns som om jag komme få kämpa med att kliva upp ur sängen den här veckan.. Men dagen gick fort som tur var. Till mellanmål vart jag sugen på toast skagern. Haha, såklart hade vi inte allt hemma men näst in till så jag gjorde mig en egen lite nyttigare variant. Idag är det tabata som är dagens träning men skriver mer om den sen. 

Avokado
Salami
Smör
Toast
Physalis
Rom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0