Haha jag är hopplös!

Jag som sa till er idag att jag skulle ta en vilo dag för jag mådde skit dåligt. Och ja, det gjorde jag verkligen. Näsan var helt täppt och halsen lika så. Huvudet bankade. Jag var verkligen inte taggad till att gå till gymmet, då. Men jag tuggade i mig ett par mackor och varm choklad och började med plugget lite. Färgade håret och åt mer mat, plötsligt var allt bra. Kan det vara nässprayet som hjälpte mig? Ne, jag tror inte det faktist, för den här gången.. Min kropp börjar nog vända om och gå mot rätt håll! 

Så efter middagen som var matig soppa! Köttfärs, lök och potatis. Smakade väldigt bra. Efter det körde jag ett benpass på gymmet som gick väldigt bra! Det var super kul. Körde squats, Benpress, baksida lår m hantlar, benspark, ja lite så! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0