Gårdagens benpass..

hej! Glömde ju blogga om gårdaegens gympass. Körde ben. Det gick väldigt bra faktist, tungt och svettigt. körde benpress, squats, en rumpövning och som jag har sån träningsvärk i idag, benspark, utfall och sen avslutade jag passet med 10 min löpning så benen skulle skaka liiite till innan jag gick där ifrån. 
 
Idag så körde jag armar på gymmet, biceps och triceps. Det gick bra faktist, ökade i biceps. Körde vanliga curls, curl med stång, kickbacks, puchdowns! Kom hem ifrån affären nyss med mamma, vi handlade paprika och kokosmjölk. Ikväll fick jag bestämma mat, eller fick o fick jag gjorde rättare sagt haha. Så ikväll serveras ris med en slags kycklinggryta. Ni får bilder sen :) 
 
Nu ska jag ta en varm duch och sedan plugga det sista inför imorgon. Ska bli så skönt när provet är över och förhoppningsvis känner man sig nöjd över vad man presterat, vilket jag brukar vara ganska dålig på... 
 
 
Skulle försöka ta en bra ryggbild förut i spegeln, men det gick verkligen inte som jag hoppats haha! Var väldigt svårt att få till en snygg bild. Men får dela med mig :) Iphonekamera = sämst kvalié! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0