Försenat inlägg..

Godmorgon!

Söndag igen... Den där jävla söndagen! Åh. Man får jämt sån ångest över att det är skola imorgon. Dock just nu är det inte så speciellt mycket men, det kommer väll till kvällen... Men idag har jag matte uppgifter att göra också så det kommer inte bli en rolig söndagseftermiddag.

Vaknade nyss, känner träningsvärken i rumpan o ner till bakre lår... Älskar det! Det tog i att sätta sig på toan. Idag ska jag inte träna, bara lite mage hemma sen ikväll annars är jag fri ifrån allt :) Om jag och Andreas hinner tar vi nog en promenad i det fina vädret! 


En gammal bild på mig med blond lugg. Snart åker jag och älskling till Marieberg och shoppar loss :) eller mest han, men jag är såklart med och bestämmer ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0