För mörkt

Jag orkar inte att det är så mörkt ute, redan vid klockan fyra när man kommer hem ifrån skolan. 
 
Imorse när jag vaknade så orkade jag verkligen inte gå till skolan, jag var inte trött, men det var bara så hilma varmt och skönt under täcket.. Vart en slarvig tofft och lite smink sen fick dagen rulla på hur den ville, inte direkt den roligaste dagen i skolan får man väll säga, till viss del. Men det spelar ingen roll. Har skickat iväg ett mejl precis, som jag verkligen hoppas hoppas på att få bra svar på. Lite hemligt än.. men, vi får se. Det är ju inte hela världen. Sitter och över väger om jag ska köpa en ny iphone eller inte, har haft min i över ett år och tappat den så den blivit ganska så ful och min lås knapp funkar inte. Dock är det billigare att fixa knappen än att köpa en helt ny, men gillar inte att jag tappat den...
 
Men men, det lutar mer emot en ny faktist..., nu ska jag ta och fixa lite mellanmål, inte ätit sen klockan 11.. utsvulten!! Efter det ska jag väll pallra mig mot gymmet och köra ben innan crossfiten, eller kondition, har inte bestämt mig.. ååh. Kanske hinner med både ock? Ja..
 
Tänkte dela med mig av lite saker jag vill ha ifrån fitnessguru
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0