Fest

Igår var jag på fest med mina vänner. Det var hur kul som helst, alla var glada o hade roligt! Mitt i natten så åkte vi till brändåsen och käkade mosbricka haha. Andreas och jag kom hem lite efter tre och vaknade vid 11. Vi gjorde brunch mes rostade mackor med ost o marmelad o ägg mjölk och the! Har jätteont i halsen så har druckit mycket the i hopp om att de ska gå över! Tror jag skippar träningen idag och kör på imorgon istället! Tänkte bjuda med mig av lite bilder ifrån igår. 


Jag fixad o klar!

Min finaste Alva och jag 

Alva och jag senare under kvällen 




Kommentarer
Juliaa

tack snyggingen :D

2013-11-02 @ 15:30:40
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0