Dagens pass

Dagens pass gick as bra. Det är bra med vilodagar ibland hehe! Körde rygg/axlar idag och lite bröst. Körde breda lastdrag och smala, sittande kabelrodd, sen så tog jag en skivstång och satte mot ett hörn med en10kgs vikt på i ena änden som jag höll i och sedan så ''tar'' man ner armen och sen upp igen (skit svårt att förklara).. hantellyft åt sidan, axel press. Körde fler övningar men kanske inte namnen på alla.
 
Var iallafall väldigt kul fast var ganska så trött men var ändå så taggad. Nu väntar jag på pannkakor sedan ska jag åka till pappa och fixa saker och lämna, sedan kommer alva och carro då blir det tjejfix inför kvällen och mys innan vi åker vidare. 
 
Bjuder på en bild på min underbara frukost som jag åt igår, igen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0