Bästa dagen på veckan

Hej!

Idag har jag bara spenderat tid tillsammans med Andreas. Har tagit en vilodag, för att jag hade ingen lust att träna idag! Istället så är jag med Andreas, vi firade hans morfar för han fyllt iår i veckan och kollat på film och haft en riktig mysar dag. Passade rätt bra med tanke på vädret! 

Men jag är taggad till träning imorgon! Har också lust att åka in och köpa julklappar till min underbara familj. Jag vill ge så mycket, men för mycket kan man inte ge. Har iallafall kirrat till mamma helt hundra, 1 till pappa och 1 till min syster. Och just nu ligger jag och kollar runt vad man kan köpa till sin pojkvän. Andreas och jag sa att vi skulle ge varandra något som vi kanske blir väldigt överraskade av. Vi ska alltså inte säga till varandra vad vi önskar oss av varandra. Men så kollade jag runt lite så kom jag på en jättebra sak faktist att köpa. Så det ska jag verkligen göra, tror faktist han kommer bli superglad och överraskad! :) Längtar så till jul! Jag gillar hellre att ge än att ta! 




Kommentarer
Juliaa

jag har nog lite hatkärlek tll det hela :')

2013-11-10 @ 12:20:20
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Mari

Hihi durååå :*

2013-11-10 @ 19:38:54
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0