Äntligen helg

Tja! Gick i skolan som vanligt och kämpade! Jag hade historia prov, och det gick bättre över förväntan! Så jag är glad! Dessutom så köpte jag mig ett par nya skor idag och en julklapp till min pappa och syster. Känns skönt att ha några julklappar liggandes... 

Dagens pass vart löpning ungefär 3km för jag orkade inte mer haha. Sedan körde jag rygg och biceps. Riktigt skönt, tungt, hårt pass. Svettigt. Favoritpasset. Till middag serverades lövbit med bbq pommes (ja, onyttigt.. Men what to to) det var gott! Men därför så skippar jag drickan ikväll och dricker bubbel vatten och käkar choklad. Har även gått upp 1kg hur? Vart har de hamnat? Hur ska de här sluta! Inte konstigt att jag knappt orkade springa idag.. 





Kommentarer
Anonym

Men 1kg är ju inte så mycket! Om du styrke tränar så är det ju inte så konstigt att du går upp i vikt :)

2013-11-09 @ 16:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0