Älskar shopping

Hej på er! Igår sulle jag lägga upp ett inlägg ifrån mobilen men det funkar inte och vill fortfarande inte funka. 
 
Men gårdagens träning vart 50min PW innan det underbara crossfit passet som bestod av styrkeövningar för mest armar/rygg igår och intervaller. Kroppen vart helt varm och helt slutkörd! Underbart. 
 

Har inte bestämt när jag ska träna idag, tror det blir efter att jag skickat efter några mobil skal. Fick min tredje lilla lön igår så jag ska skämma bort mig med en ny iphone. Så då måste jag ju ha lite skal också! :) Pengar är lätt o kasta bort...
 
är jättedålig på att ta bilder, får ta fler... men idag bjuder jag på lite inspirations bilder ifrån weheartit
 
love_Facebooksnowflake chocolatesWild beauty....iphone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0