Älskar när man blir sådär glad ifrån att varit ledsen

Vart lite ledsen när jag kom på att jag inte ska få träffa Andreas förens på fredag, knappt sett min pappa på två veckor och mamma får jag inte träffa förens på torsdag. Rätt ensamt? Ja.

Men, efter ett par dagar utan dem så brukar saknaden gå över och det går bättre. Inte alls motiverad till att träna eller plugga. Men tillslut så kommer ju både torsdag och fredag. Ska tröstshoppa och äta massa så kommer det här gå bra. Haha.

Men jag klickade in på en av mina favorit bloggar o en av min störta "idol" eller "förebild" inom träning och det är Aurora! Hennes blogg: http://icaniwill.se/aurora/ <---- 
När jag klickade in där vart jag så otroligt sugen på att träna och bara köra skiten ur mig! Det vore så skönt just nu. När man tränar fokuserar man ju bara på det och alla tankar försvinner. 




I helgen ska jag äta massa mango med min älskling och fira 1 år och 10 månader tillsammans. Ska göra trerättersmiddag till oss också! <3
Funderar på toast skagern, kött o potatis sen någon god kladdkaka till efterrätt.. Älskar att planera! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0